Çağrı Merkezi ile 444 4 578 numaralı telefondan 7/24 hizmet verecek olan Çağrı Merkezi Ekibi, komşularımız ile belediye arasında kurulan iletişimde kendisine aktarılan tüm istek, öneri ve şikâyetleri kayıt altına alacaktır.
Kartal Belediyesi ana hizmet binasının giriş katında yer alacak olan Başvuru Masası’nda komşularımızın yüz yüze görüşme yaparak ileteceği tüm istek, öneri ve şikâyetler sistem üzerinden kayıt altına alınacaktır.
Kuruma gelen komşularımız X-Ray cihazından geçtikten sonra; güler yüzlü personellerimiz tarafından “Merhaba, hoş geldiniz! Nasıl yardımcı olabiliriz?” diyerek karşılanacaktır.
Vatandaşın kuruma iletmek istediği istek, öneri ve şikâyet var ise, komşumuz ikramlarımızı tadarken talebin sisteme girişi Başvuru Masası Personelleri tarafından yapılacaktır.
Komşu İletişim Merkezi kurumsal araçları ile mahalleleri gezen, bizzat yerinde mahalleliyi ve muhtarları dinleyen Gezici Ekipler, mahalle toplantılarında ve ziyaretlerinde elde edilen verileri Koordinasyon Masası'na aktaracak.
Gezici ekipler taşınabilir bilgisayarlar aracılığıyla yüz yüze görüşme yaptığı tüm komşularımızın istek, öneri ve şikâyetlerini kayıt altına alırken, olay yerinde iseler görseller ile başvurunun içeriğini destekleyeceklerdir.
Gezici Ekibimiz yılın 12 ayında hava koşulları ne olursa olsun, her işi günü sahada çalışmalarını sürdürecektir.
Koordinasyon Merkezi; Çağrı Merkezi, Gezici Ekip, Başvuru Masası ve komşularımızın günümüzde aktif kullandığı tüm sosyal medya hesapları ile web, mail, dilekçe, Açık Kapı ve CİMER de dâhil olmak üzere tüm kanallardan gelen istek, öneri ve şikâyetlerin toplandığı birimimiz olacak.
Bu şikâyetler, tasnif edilecek ve süreç yönetimiyle birlikte Koordinasyon Merkezi personelimiz komşularımıza geri bildirimde bulunacaktır.
Belediyemize ve belediye başkanımıza ait olan Facebook, Twitter, Instagram, Yotube hesaplarından gelecek istek, öneri ve şikâyetlerin takibi Komşu İletişim Merkezi tarafından gerçekleşecektir.